Semrakrbck ben ilk spiral taktirdim bende enfeksiyona sebep verdi, sonra aylık iğne kullandım sadece 3 ay çünkü adettin filan kesildi uzun süre adet göremezlik oluyor korktum ileride bir sıkıntı olur diye bıraktım hala geçtim uzun süre hap kullandım sonra hapı değiştirmek zorunda kaldım ve ikinci ayi kullanmadan hamile kaldım