Semrakrbck bende kürtaj olduktan sonra bir süre istemediğimden korunmak için ilk önce hap kullandım yüzüm sırtım mahvoldu sivilceler bastı delik delik oldu yüzüm, 1 aylık iğne kullandım ara kanamam oldu ayda 2 kere hasta oldum Buda beni rahatsız etti bende spiral taktıramıyorum bazı kötü şeyler okudum içimde kaydı ameliyat olmam gerekti falan diye korkuyorum şimdi saldım olursa olur ilk zaten dedim