neslihan1234 canım zaten gebelik son adet tarihinin ilk gününden itibaren hesaplanıyor. Ondan dolayı herkesinki bu şekilde hesaplanıyor. Bunun sebebi ise yumurta oluşum süreci son adet tarihimizin ilk günü olduğu için. Gebelik hesaplamaları adet tarihinin ilk gününden itibaren hesaplanır. Döllenmenin ne zaman olduğu hiçbir zaman belirlenemediği için herkeste bu tarih som adet döneminin ilk gününden itibaren olandır