Bende kakao yağı kullanıyorum ikinci gebeliğim maaşallah diyeyim kızım 15 yaşında ona hamileyken de kakao yağı kullandım hiç çatlağım yok çok şükür inşallah sizlerde de işe yarar ondan mı bilmiyorum başka da bişey kullanmadım bu daha 20 haftalık ama kullanmaya başladım umarım bunda da olmaz 🤲