Hatice3 bir insirah okuyun iyi gelir insallah ben 22 haftamdan beri yatiyorum 38 haftama bugun girdim serklaj dikisim alindi ve dr. Hanim ozgursun artik istedigin kadar gez dediginde kendimi eve atmak istemedim her zorlugun bir kolayligi var canim ya sabir degip bekleyelim. Efendkmiz bosuna müjdelememiş; Cennet Annelerin ayaklaru altinda. Oy kurban olurum bu mujdeye ❤