Ben dün gebe olduğumu idrar testiyle öğrendim çok net çıktı bu sabah pembe leke geldi bir test daha vardı onu da yaptım onda da çıktı sonra apar topar acile gittik kanda beta 958 çıktı gebelik var dedi hafta içi doktora randevu alacağım böyle birşey yaşayan oldu mu