aybkaslan onhaziran Tok karnına ve gece yatmadan önce kullan demişti bana doktorum ve o hap sayesinde bitirdim o 3 ayı şükür 🙏🏻
iremakar35 onhaziran ben kullanırken aç tok bakmıyodum bulantım başladığı an içiyodum, biraz uyku yapıyodu yatıp uyuyodum sonra
Nuraybakay onhaziran onhaziran gece yatmadan 2 tane içiyorsun ertesi gün boyu rahatsn yiyip içebliyosun 3 4 ayım öyle gecti valla
Fatma_cnr34 onhaziran gece yatarken bir tane içiyorum sabah kalkıncada aç karnına bi tane içiyorum faydasını görüyorum bulantım ve kusmam olmuyor bu sayede deneyebilirsiniz isterseniz sizde faydasını görürsünüz belki
Saadet14 Bana hic fayda etmedi kusasım varsa kustum gece 2 tane alacaksin yatmadan demişti sabah uyandim yine kustum
Baloncuk41 Aç yazıyo ama ben bulantim olunca yada ihtimal varsa ictim ama acayip bi sersemlik uyku yapmısti bende ondan gece icmek daha mantikli sanki