030464 Merhaba kizlar. 8 haftalık gebeyim. Banyoda ayağın kaydı. Kapıdan destek alarak popomum üzerine düştüm. Hiç ağrım ya da leke yok. Acile de gitmedim ama içim içimi kemirdi. Tecrübeli anneler ve adaylar sizce bir sikinti olmus mudur
Deryaerbil 030464 merhaba tatlım , doktoruna mesaj at … ama düşük olsaydı kanama ve agrı olurdu diye düşünüyorum . Çok geçmiş olsun
Nazlican1994 030464 doktorunuza bi yazın yada acile gidin isterseniz, inşallah hiç bişeyiniz yoktur çok geçmiş olsun 🤲🏻♥️
Gururunannesi 030464 bnde 5 haftalıkken merdivenden düştüm ve hani öyle böyle değil çok pis düştüm hamile olduğumu bile bilmiyordum. Doktora gittim kalcam için hamile olduğumu öğrendim 😁😁🐣. Bebek sapasağlam di çok şükür
Alminanin_Annesi61 Bende düşmüştüm 20. Haftamda cnm doktorum bu gibi durumlarda agrı ve kanamaya bakıyoruz demişti bana. Ama içini rahatlatmak istersen görün bi derim.