Melekmelek32 bu dönemde diyet yapmak çok zor psikolojik anlamda ,zaten zararlı birseyler yememeye çalışıyorum ,ben ilk üç ay 6 kilo aldım onda da hiç hareket edemedim ayağa kalktığımda baş dönmeleri baş ağrıları, mide bulantısı koku hassasiyeti derken bianda 6 kilo aldım doktor uyardı şeker çıkar dikkat et çok kilo almışsın dedi .sonra daha bilinçli beslenmeye Başladım ama kilo aldı başını gidiyor kiloyu çok önemsemiyorum da şeker vs çıkar diye korkuyorum bide ağırlaşıyor insan