Elisammmbade benimde aynı 1haftadir falan özellikle daha 29.haftama yeni girdim ama aşırı sis ayaklarim parmağımla bastırınca içine çöküyor resmen korktum kuzenimle konuştum kendisi doktor idrarda protein kaçağı varmı baktır mutlaka bu haftalarda gebelik zehirlenmesi olabilir dedi baya sis çünkü yarın doktorumla konuşacağım gel derse hemen test yaptırmaya gideceğim ilk gebelik oluncadami ne herşeyden korkar oldum.