Tugcer12 Merhabalar alısvers yaprken yenı doğandan cok alt ust takım tulum vs hosuma gıdıyor birazda onlardan almak ıstıyorum doktor kontrolu dısarı vs için. erkek bebek için genelde kaç aylık alıyorsunuz🌸😍
Semrakrbck Tugcer12 canim benim ahh ben bebegime neler neler aldim ama havalar o kadar sicakki hicbirsey giydiremedim icimde kaldi resmen
Ayseee4238 Tugcer12 ben 1tane 10lu 4 tane 5li hastane çıkışı aldım 2tane de yenidoğan tulum 2tane de yenidoğan zıbın onun dışında geri kalan herşeyini 3 6aylik seklinds aldım. Tulum alt üst takım zıbın falan.
2sy Yenidogan xok fazla alma ilk 1 2 ay cok hizli bir buyume oluyor kucuk kalabilir.. minimum 3 aylik almalısın :) bir de bence tulum cok kullanisli oluyor ya da ben tulum seviyorum bilmiyorum :) genelde tulum aldim hep
Tugcer12 2sy 2-4 ay gayet ideal o zaman değil mii :) bende cok sevıyorum cok güzel seyler var keske hepsini alablsel :)
Suleasyaa Cok fazla ayaklı tulumlar almayın ama.Hareketlendikleri zaman bacaklarını itmek istiyorlar ayaklı tulumlarin ayak kismi engelliyor o da kalça çıkıgına sebep olabiliyor
Tugcer12 Suleasyaa tesekkur ederim henüz 1 takım yeni doğan aldım. Sonra 6 tane alt aldım 3 üst aldım daha almam gerekıyor mu yeni doğan için bilemedim🤷♀️
Tugcer12 Semrakrbck ah yaa 🥲 benimki kış bebeği olacak nasipse eylül sonu ekim başı 🥰 neler aldınız mesela cantanız vs neler banada yardımcı olurmusunuz😊