Alimertinannesi Kızlar selam haftadayım son 3-4 gündür inanılmaz bi bel ağrım var ya hergün geçer geçer diyorum ama yok feci bi ağrı kuyruk sokumu dediğimiz kısım :( oturup kalkınca yürüyünce uzanınca yatınca ağrıyor sürekli bu durumu yaşayan var mı acaba:( yani normal mi ))
Aynuromerbyr12 Alimertinannesi valla normal mi bilmiyorum canım ama bende 25 haftamdayım benimde 3 4 gündür bel agrılarım var kuyruk sokumum da
Suleasyaa Benimde o haftalarda başlamıştı. Doktorum sabahları magnezyum içmemi akşamlari kalsiyum icmemi söyledi 35.haftamdayim hala kullanıyorum cok şükür yok artık. Kemiğim çürümüş gibiydi
Alimertinannesi Suleasyaa magnezyum bende kullanıyorum sabah akşam hemde ama kalsiyum vermedi bana, bu gidişimde bi sorayım ya ne oturabiliyoeum ne kalkabiliyorum :()