DemetF Golcuk medarda dogum yapan arkadaslar var mi doguma eslerimizi aliyorlar mi acaba gidince sorucam da gidene kadar size sormak istedim
Artasburci DemetF öğrendiğinde burada paylasirsan sevinirim.bende golcuk medar a gidiyorum.kac haftaliksin ve hangi Dr.a gidiyorsun canim
Zulalaksin DemetF DemetF Ahmet coskan 5 yıllık doktorumdur.hastane yönetmeliği gereği sezaryen doğumda eşler giremiyor.normalde sıkıntı olmuyor
DemetF Artasburci ahmet çoskana gidiyorum.benim teyzelerim yengem arkadaslar onun hastasiydi.istanbuldan kalkip gidiyorum 15+3 um
DemetF Artasburci bana 12.haftamda yapmisti cinsiyetimi de ogrenmistim.tam 12.hafta da burun kemigi ense kalinligina bakabiliyor o yuzden erken canm
Uscan Ben 2018de orda ilk dogumumu yaptım benm doktorum emel bilici esleri almıyoruz demişti ama suan hastane yönetimi ve sahibi değişti belki şimdi alıyolardır kasımda 2.dogumumu yapıcam bu perşembe kontrolum var sorarım doktora yazarım
DemetF Zulalaksin bakalm normal dogumu bekliyoruz ama ne olacak bilmiyorum 40+2 olduk esim istanbuldan gelecek o yuzden normal olursa yetisirmi nasil olur hersey belirsiz suan.Persembe randevum var bi sekilde dogumu baslatir inslh