Pembe_duslerr Cerenn48 biter korkmayın ve bu güzel birşey bence içimiz tamamen temizleniyor.ben kiloyu bile bu sayede verdim direk eski kiloma inmiştim
Cerenn48 Pembe_duslerr annemde öyle diyo ben çok aşırı takıntıliyim hep riskli geçti hamileliğim falan biraz psikolojimide etkiledi
Pembe_duslerr Cerenn48 yinede 40dan uzun sürerse mutlaka gidin hastaneye ama Allah korusun birşey yoktur ama içiniz rahat eder en azından