denizinnannesi bizde adettir beşiği kız tarafı alır benim annemde dediğim dedik bir insandır ben park beşik istedim annem ben alacam sen karışamazsın dedi kavga ettim tabiki babam benden tarafı oldu her zamanki gibi kızımın dediği olacak dedi ve iyiki park beşik kızım 1,5 yaşında şimdi ikizlere hamileyim beşiğim sıfır gibi duruyor hem düşme kaygısı yok hem kolay toplanıp kuruluyor sağlamda kumaşı yırtılıyor diye korkuyor ablamda bu beşikten istemişti annem inatla ahşap beşik aldı ne kaldırabiliyor ne atabiliyor ben aldıramadım sen en iyisini yaptın diye iki yeğenimde ahşap beşikte büyüdü ama şimdi kaldıramıyor çünkü koyacak yeri yok ablam evliliğinin başında çok evinden uzak kalmak zorunda kaldı ilk yeğenim olduğunda o beşiksiz kanepelerde uyudu yavrum bin pişman ablam park beşik aldırmadağına