Maeulle bende de PCo vardı ve tek tüpüm kapalıydı ve sol yumurtalığım doğuştan yamuktu ayrıca kist ameliyatı da olmuştum.2.aşılamam ile gebe kaldım normale göre daha az şansım vardı %5 diyordu doktorum.hep bir mucize olur belli diyerek gittim ve şu an hamileyim, kendini hiç üzme nolur , ben üzülmeyi bırakınca oldu . Her gün dualarımdasınız , Rabbim dileyen herkese nasip etsin 🌸 bide sağlıklı beslenin sadece aşılama olacak diye değil genel olarak 🥰 ben aşılama dan önce adetimi beklerken Meryem ana otu çayı tükettim bilmiyorum belki vesilesi oldu ama söylemek istedim ,umudunuzu yitirmeyin🥳💋