Hayle bana deger felan söylemedi doktor sadece yogun şekilde protein kaçagı var dedi şöyle oldu benim el ve ayagımda şişlik vardı bunun normal oldugunu biliodum ama dogumdan 2 3 gün önce uyandıgımda gözlerimin şiş olduguny gördüm buraya yazıp sordum birisi idrarda köpüklenme varsa doktora git dedi gerçekdende idrarda köpüklenme vardı ama önemsemiodum ertesi gün hemen gittim el yüz göz şişligine dpktor normal dedi köpüklenmeyi söyledim idrar tahlili istedi birde tansiyonuma bakıldı 5 dk arayla yükseliodu hemen sezaryene alındım ameliyattan çıkdıkdan sonra 1 buçul gün yogın bakımda kaldım tansiyonum ölçüldü sürekli her neyse şuanda 2 .bebegime hamile kalamazmışım tedavi olmam gerekiomuş yoksa daha kötü olabilirmiş bu kadar uzun anlatmamın sebebi benim hayatım bu uygulama sayesınde kurtuldu köpüklenmenin zehirlenme oldugunu bilmeseydim ya ben ölürdüm ya bebegim