sehrengiz_8 ExpatMom evet hamile iken test tekrardan koyulaşmaya başlıyor eğer varsa ve iki saat birikmiş idrar varsa koyulaşma da görürsen daha emin olursun ama bu paylaştığın testlerden de gebelik olduğu anlaşılıyor. Ama bizler bazen inanamıyoruz sürekli tekrarlamak istiyoruz. Lh testi ile öğrenen çok burada gebeliğini.
Sevimlianne_adayi ExpatMom yani evet gittim rahim filmi eşim sperm testi falan hiçbir sorun yok ikimizde de ilk gebeliğim dış gebelik oldu sonlandırıldı şimdi olmuyor
ExpatMom Sevimlianne_adayi Hiç sıkmayın canınızı sorun çıkmadıysa. İlkinde bizde çok denedik olmadı, hatta tüp bebek düşünmeye başlamıştık. Olması gereken zamanda geliyor inanın ve rahat olun yeter ki. Rabbim tez vakitte güzel haberler aldırsın inşallah.
ExpatMom Kızlar bu sabah ilk idrarla tekrar yaptım testi, yine silik de olsa çizgiyi gördüm. Rabbim kalp atışını da duymayı nasip etsin inşallah.
ExpatMom sehrengiz_8 Kan veremiyorum malesef yurtdışında yaşadığım için prosedür farklı. Ancak ultrasonda göreceğim artık. Çok teşekkür ederim sağolun.