9 haftalığım 2 saat önce çok agrım vardı kanamam yoktu ama eve yakın hastaneye gittim adam düşük yapıyorsun kanama alamı var kalp atışı düşük yatış dedi kendi doktorumur arayıp haber verdim yanına çağırdı gayet sağlıklı kalp atımı 182 kanamak alanı yok dedi arkadaşlar kime inanayım ben