Bebeğim sürekli toplanıyor 36+0 bugün. Dün kontrole gittik gayet normaldi bugün sürekli ama sürekli toplanıyor sağda ve sol aşağıda yamuk yumuk karnım. Doktor olabilir demişti ama böyle sürekli olması ne bileyim.. Ağrı falan da yapıyor biraz haliyle dayıyor kendini iyice sanırım. var mı bu şekilde olan? Sanki yer değiştiriyor gibi geldi bana ama bilemedim