asllakts İlk hamileliğim ve çarşamba günü sezeryan doğumum olacak 6. Aydan itibaren plesenta privia teşhisi kondu ve o zamandan beri ilişki yasak doğum sonrası 40 nızın çıkmasını mı beklediniz yoksa kanamanız bittiğinde mi normal hayatınıza döndünüz
Merkun asllakts . Dinimizce lohusalıktan çıktıktan sonra namaza ve oruça başlayabiliyoruz yani ilişkide 40tan sonra.
minikoglumm asllakts doğurur doğurmaz nasıl ilişki dusuyonuz yanlış anlama bacım benim tek hayalim şuan rahat yatmak 😄😄😄
inci_34 asllakts 40ımız çıktı ama hala normale dönemedik doktora gidip iyice korunma yönetmelerini öğrenmek istiyorum ziraaaa bu psikoloji ile tekrar bebek Allah m sen koru olanı sağlıklı sıhhatli büyütelim inş 🤲
Elcnbykckr asllakts dinimize göre 40gündür lohusa kadına yaklasılmaz. 40ınız çıktıktan sonra istediğinizi ypaabilirsiniz
Melekannesi46 40 nız çıkana kadar zaten kanamanız tamamen kesilmiyo 40 muz çıkana kadar ara ara gelir ve rahim kendini 40 günde toparlarmış o yüzden 40 günü beklemek lazım her halükarda
Gonul_enes Melekannesi46 bu herkeste oyle degil benim 2 dogumumdada 40 m cikmadan kanamam bitti… hatta bitti 1 hafta sonra filan adetim oldu iki bebegimdede ☺
Melekannesi46 Gonul_enes benim ki de ilk doğumda 15 gün sürdü sonrasında ara ara lekelenme oldu ikinci doğumda 10 gün sürdü bitti hiç lekelenme olmadı şuan üçüncü doğumu yaptım bir hafta sürdü sonra 5 6 gün hiç gelmedi sonra yine kanama olmaya başladı değile biliyo evet ama yine de 40 ın çıkmasını beklemek en sağlıklısı çünkü vücut rahim kendini ancak 40 çıkana kadar toparlıyorum ve eski halini alıyor ve en önemlisi dinimizce de 40ın çıkması bu şekilde uygun görülmüş
Gonul_enes Melekannesi46 tabi aynen 40 gunun dolmasi gerekir cimsellik icin , demek istedigim kanama mevzusu yani herkesin yani benim 40 gun olmadi kanamam
asllakts minikoglumm yok düşünmüyorum daha doğurmadım 6. Aydan beri uyku yok gözümde sadece bilmediğim için merak ettim 😅
Selin12- inci_34 ben ikinci çocuğumu sprial ile korunurken hamile kaldım şimdi üçüncü ye hamileyim onuda hap kullanırken kaldım artık tuplerimi baglatmayi düşünüyorum
inci_34 Selin12- bütün yönetmeleri bir arada uygulayacağım 😂 artık napalım sprial takılması zormu süreci nasıl ağrı falan yapıyor mu sonra isteğim zaman çıkartırıp çocuk yapabiliriz dğeil mi kadın doğum mu takıyor bunu
gamzosgamzos asllakts 40 imi bekledim zaten 37.gunun kanamam kesildi eğer kesilmeseydide beklerdim çünkü enfeksiyon riski var
Su123 asllakts valla bizim 3 ay sonra oldu gebeliğimdede sürekli mide bulantısı yaşadım hiç ilişki olmadı Allah razı olsun eşim asla zorlamadı
Selin12- inci_34 yanliz sprial takılıyken o herkese yaramıyor bende sürekli enfeksiyon yapmisti oyuzden jinekolog cikarttirmisti hap kullandım iğne de var ben ilk iğne kullandım üç sefer vuruldum sonra yan etkisi olur die bıraktım hala geçtim ama hepsini adetinin 2. Ya da 3. Günü yapaliyorsun
Selin12- Cok agirli bir işlem değil ne zaman istersen çıkartıyorlar ve hemen hamile kalma ihtimalin oluyor
Angela asllakts 40 i bekledik zaten sağlık açısından da uygun olan o anca kendini toparliyor rahim, dinende aynı şekilde uygun odur 🌸
Semrakrbck asllakts 40 gun gecti kanamam yoktu bir kere iliski yasadik hafif kanamam oldu sonra iliski yasamadik 50 gunden sonra iliski oldu yine hafif kan vardi ama doktor kontrolunde hersey normaldi ilk ilskide cok hafif aci yasadim herkeste farkli olablir
Selin12- Semrakrbck microgynon ismi bu hem hapı var hemde ignesi ben her ikisinide kullandım bu iğne aylık birde 3 aylık iğne var ama ben onu kullanmadım zaten iğneyi kullanınca adet olamıyor sunuz ilk başlarda geliyordu sonra 3 ay baktım adetim 1 gün leke şeklinde sürdü zaten doktorlar ilk basta iğne kullanırken adet goremeyeceginizi söylüyor bende korktum hala gectim