Melakya Arkadaslar ben suan 11+2 haftalıgm 2li testim var ama Bayramdan önce oldugu ıcın doktorlar hep tatıldeymıs devlete gıdıyorum bu arada bayramdan sonra yaptırsam gec olurmu?
Dugi7 Melakya Bende 11+3 haftalığım cuma günü gideceğim ikili tarama testi için cuma günü tam 12 haftalık oluyorsunuz o gün için randevu bulamıyor musunuz ? 12. Hafta ikili tarama testi için daha iyi sonuç veriyormuş öyle demişti doktorum