Valla bana da az al az al deyip durdular ama şimdi yine alıyorum çünkü yetmiyor kaka oluyor kusmuk oluyor sürekli üst değişiyoruz, oğlum 18 günlük 4 kilo, yenidoğan body alıyorum tam oluyor. Şu an için hava çok sıcak, uzun kolluyla mümkün değil duramıyor çocuk. Hatta bi gece sıcaktan öyle bir mıyıştı ki kan şekeri düştü korkusuyla acile gittik, doktor bulunduğu ortam 24 dereceyi geçmesin dedi ama nerdee yanıyoruz evde 😄