Busegurur Birşey sormak istiyorum birkaç Gündür sanki rahmim aşağı düşüncekmiş gibi yürümekte zorlanıyorum böyle birşey yaşayan varmı
Busegurur Prensesannesii ilk kez oldu bana şuan bile ayağa kalktığımda ağrım var yarın doktora gideceğim sorucam bebek dönünce olurmu acaba böyle
esmaakgunn Busegurur Normal bebek baskı yapıyor. Bizde 35+2 deyiz. Ayağa kalkmamla bir ağırlık biniyor rahime. Doktoruna danış kesin bilgi al yine de