Iyi akşamlar herkese, kafama takılan konuda fikrinizi almak istiyorum. Ben 36. Hastayım ve bakü de yaşıyorum. Doktoruma 6 temmuzda görüştük ve bana doğumda görüşürüz dedi. Yani 2 ağustosta sezaryen olacak doğumum. Yaklaşık bir ay hiç bi kontrole çağırmadı zaten tatile çıkacakmış. 2 ağustos da doğumuma gelecek. Ve hastane değişti. Yeni öğrendim hiç içime sinmedi hastane. Temizliği ilgisi ve teknik donanımdan endişeliyim. Bunu doktorla görüştüğümde hastanenin önemi yok ben olduğum için ekstra ilgi gösterecekler diyip gecictirdi. Yani biraz hayal kırıklığı yaşıyorum. 3 hafta kala değiştirmeli miyim doktoru? Bide miyom ameliyatım da olacak. Böyle kapana sıkışmış gibi hissediyorum. Kasık ağrılarım, sık idrara çıkma, bebeğin kendini toplaması falan 2 ağustosu beklemeyecek gibi görünüyor. Çok kararsız kaldım. Devam mı etmeliyim yoksa alternatif mi bakmalıyım?