Kızlar bir şey soracağım ben 36. Haftadayken doktorum 2 cm açılma var demişti. Şimdi 37 deyim öyle bardaktan boşalırcasına bi su gelme durumu yaşamıyorum ama çok afedersiniz önceden çamaşırımda akıntı dışında ıslaklık olmazdı 2 gündür su gibi bu ıslaklıkla karşılaşıyorum normal bir durum mu