Kızlar dün sabah doğum yaptım bebeğin kanında enfeksion çıktı ilk 6 sonra 8 çıkınca yoğun bakıma aldılar şimdi o hastanede ben taburcu oldum evdeyim sezeryan oldum bu arada var mı başına böyle birsey gelen kaç gün yattı bebeğiniz psikolojim bozuldu çöktüm 2 günde