Elifdikel 2609nrgl Bu marka test sıkıntı oluyor ben hamile değilken bile sonradan pozitif gösteriyordu başka bir marka testle sabah ilk idrarinizla tekrar deneyin bence
Rabianurum52 2609nrgl yeniden test yap bence 3 damla damlat.. snra 5dk. Bekle ozmn belli.olur hem.testin ustunde yazioo 1 cizgi varsa negatif bebek yok. 2 cizgi gozukuyorsa net iste ozmn bebek var.. ustundeki yaziyi.okuyupda testi yap..
Sevgikaya1525 2609nrgl testi tekrarla cnm bnce ama bnmde adetimd 3 gün var ikn yptım ilk 5 daka çkmdı testi çekmeceye attım sabah ypmıştım gece 1 gbi bktım ki çift çzgi snra öğrndim ki hmileym
Gizemmm12 2609nrgl canım birkaç gün bekle tekrar test yap eğer gebelik varsa ilk dakikalarda çıkar hemen
Myworld34 2609nrgl canım benim de aynısı oldu hem gecikme hem de testim böyle çıktı ben bir saat sonra falan bu kadar belirgin gördüm testte ama bugün gecikmemin onuncu günü adet oldum inşallah seninki gebeliktir sadece çok heveslenme yoksa çok üzülürsün
Gizemmm12 2609nrgl bazen oluyor gecikmeler siz yine de her ihtimale karşı birkaç gün sonra adet olmazsanız testi sabah ilk idrarınızla yapın