2609nrgl Kizlar testi yaptigimda birsey gorememistim 2 gun önce yaptim bugun denk geldim çekmecede bir çizgi var kendiliğinden oluşur mu [url=https://www.hizliresim.com/8n8bqrv][img]https://i.hizliresim.com/8n8bqrv.jpg[/img][/url]
Elif_p 2609nrgl bence olabilir canım benim de böyle olmustu dolabın üstüne bırakmıştım bir kaç gün sonra baktım çift ve hamileydim bir kaç gün bekle kan ver bence
Gul2808 2609nrgl kuruma çizgisi sonradan oluşur da ama kuruma çizgisi daha ince olur diye biliyorum acaba o zmn silik çıktıda sen mi fark edemedin en iyi si tekrardan test yap cnm
2609nrgl zehranurr yani ilk.bi hayalet cizgi gordum gibi görmedim gibide adetime de saha vardi onemswmedim koydum oyle köşeye nasip
2609nrgl Elif_p ya inslalah oyledir dun yada bugün regl olmam gerekiyordu olmadida gecen ayda kimyasal gebelik geçirdim belkide ondan sarkti adetim of hic bilmiyorum ya
zehranurr Gul2808 başta öyle bir çizgi çıksaydı fark edilirdi diye düşünüyorum. Belki hayalet vardı o belirginleşti bilemiyorum
sdmr20 2609nrgl 2609nrgl merhaba geçmiş olsun bende gecen ay kimyasal geçirdim de yumurtlama takibi de yapıyorum normalde 15. Gün falan yumurtlama oluyordu bugün 20. Gün hala yumurtlama göremedim acaba kimyasal geçirdiğimiz için gecikir mi 🥺
Elif_p 2609nrgl bir de söyle bir şey duydum eğer gebe değilsen hiç bir şekilde ikinci çizgi olmazmış öyle demişlerdi 🤷♀️