Merhaba herkese, ☺️
Bende ilk hamile olduğumu öğrendiğimden beri burdayım. 24. Haftaya kadar hamile olduğumu unutarak geçirdiğim bir hamilelikti.. 24 ten sonra ise servikal uzunluğun 26 ya düşmesi sonucu bir şok yaşadım ve 3 hafta yatarak dinlenmek zorunda kaldım, çabalarım işe yaradı ve 32. Haftaya geldiğimizde servikal uzunluğum 48 e kadar çıkmıştı. Doktoruma sanki ben erken doğum yapacağım gibi dediğimde hayır hiç bir emare yok demişti 😀 geldik 34+6 ya… O gün müthiş bir halsizliğim vardı öğlene kadar kendime gelemedim.. Bir gün önce misafirim olmasına bağladım bu durumu. Sonra akşam üzeri adet ağrısı gibi bir ağrı oldu ama yalancı sancı diye önemsemedim.gittim kendime koca bir tabak meyve hazırladım. Tam iştahlı iştahlı yerken ayağa kalkmamla beraber suyum geldi. Tabi ben şok 😀 banyoya zor gittim ama çok değişik birşey tutamıyorsunuz ve orada anladım doğum başlamıştı artık geri dönüş yok 🥺 eşim halı saha maçındaydı ona ulaştım ve sakince duşumu aldım o gelince çantamızı alıp hastaneye gittik. Hemen muayeneye alındım ve 1,5 cm açıklık var denildi. Ciğer geliştirici iğne yapıldı saat 22.30 da ve doktorum doğumun spontan olmasını istediğini dışardan mudahale etmeyeceğini söyledi. Haftamız küçük olduğundan dolayı. Ertesi gün öğlen 12 ye kadar 3 cm açıklık vardı ve sancılarım düzenli bir şekilde ilerliyordu. Ama o da ne 😀 saat 13.00 da sancı falan kalmadı bir anda kesildi. İşte ondan sonra doktorum suni sancı başlatmak zorunda kaldığını söyledi. Evladıma kavuşmak için tabiki dedim.. Suni sancı ile baş etmeye çalılırken 8 cm açıklığa ulaştık ve ikinci aksilik bebeğimin kalp atışı yavaşlamıştı. Tam doğum olacak derken apar topar sezeryan girdim. Spinal aneztezi ile doğum başlatıldı ve evladıma kavuştum sonunda. Saat 16.30 itibari ile… O kadar sancı çekip sonunda sezeryan olmam bile umrumda değil şuan. Çok şükür evladım yanımda.. Tam 35+0 da doğdu ve küvezd bile girmedi şükürler olsun. Size tavsiyem evladınıza kavuşağınız o mükemmel ana odaklanın gerisi gelip geçiyor☺️