Yamacin-Annesi Gelebelikte kalp sıkışması yaşayan varmi ben sabahtan belli yaşıyorum kalbimin olduğu yerde çok ağrı oluyor başına gelen varmı nasıl geçer napmam lazım
Ozlemflz Yamacin-Annesi bende arada oluyor sanırım kalpten kaynaklı değilmiş. Göğüsler de süt toplandığı icin oluyormus.
Ask_hosmus Yamacin-Annesi bende de sürekli oluyo sanırım bizim organlar sıkıştıkça kalp te sıkışıyor derin derin nefes al benim ki öyle geçiyor
Ozlemflz Yamacin-Annesi benim de aynı herkes normal diyor doktora sormak aklıma gelmedi. Gebelikten sonra yaşıyorum ara ara İnsallah ciddi birsey değildir.
Ozlemflz Yamacin-Annesi korkma canım arada nefes egzersizleri yapmak çok iyi geliyor. Gün içinde bol bol yapmak gerek. Yinede doktorunla görüş. Geçmiş olsun. 🙏🏻