3 aydır yeşil akıntı ile uğraşıyorum idrarda enfeksiyon vardı aynı zamanda antibiyotikle su an son sonucum temiz çıktı ama yeşil akıntı arttı sulu su gibi geliyor ama yeşil 27 haftadayım bunu yaşayan var mı nasıl geçer bu 3 ayrı fitil kullandım doktor bile geçmemesine şaşırdı ne yapacağım bilmiyorum bir zararı var mı bu akıntının