sblgzgn
37. haftaya kadar makat duruşta olan bebeğim için 18 haziran sezeryan tarihi belirlemiştik. 37. haftada dönmesi sonucu normal doğumu beklemeye karar verdik. 40 hafta dolmuştu ama doğuma dair ne bir belirti ne de bir sancı vardı. Doktorum bebeğin kilosunun artacağı için daha fazla bekletmeyi istemedi ve 40+4 te suni sancı ile doğumu başlatalım dedi. Bu tarihe kadar kendi sancım gelsin diye uzun yürüyüşler yaptım ve 40+2 de nişanım geldi ve hafif belden vuran sancılar başladı. 40+4 te yatışım yapıldığında 1,5 cm açıklığım vardı. Sabah 9 da suni sancı verilmeye başlandı. Bu arada bebeğim kanala inmemişti. Suni sancı sonucunda düzenli sancılarım başlamıştı ancak hastanede ne kadar yürüsem de, pilates topunun üstünde zıplasamda, sıcak duşa girsem de maalesef açıklık 2,5 cm i geçmedi ve bebeğim kanala inemedi. Artık takatim kalmamıştı, doktorum daha fazla beklememizin bir anlamı olmayacağını söyledi ve 22:30 da spinal sezeryan ile oğlumu kucağıma aldım. Hem suni sancı alıp hem de sezeryan sonrası ağrıları yaşamak biraz yıpratıcı oldu ama kısa bir sürede toparladım. Evlat bambaşka bir duyguymuş👼🏼 Yüzüne bakınca içim titriyor 💕 Tüm anne adaylarına hayırlı doğumlar dilerim 🙏