Papatyya benim doktorda tatile gidecek, gitmeden alırım sezeryanla demişti hatta konuşmuştuk seninle.
Kontrole gittiğimde haftaya çatı muayenesi yaparız uygunsa başka doktora bırakırım seni dedi içime bi su serpildi.
seninki niye bu kadar diretiyor anlamadım bende. İçini ferah tut inşallah diğer doktoruna da bi muayene ol aynı şeyleri söylerse sezeryan olursun o zaman da normal diye diretmenin bi anlamı yok. İnşallah sağlıkla gelir bebişlerimiz 🙏🌸