24 haftalığım Bugün sabah 10.30 gibi kalktım 11.30 gibi kahvaltı hazırlamaya başladım. Bir süre sonra aniden aşırı derecede tansiyonum düştü. Az daha ayakta kalsam bayılacaktım hemen yan odaya yattım. Biraz toparlanıyor gibi olunca tuzlu ayran içtim Yaklaşık 1 saat tansiyonum düzene girmedi ardından tekrar tuzlu ayran içtim kahvaltı yapmaya çalışsam da oturup bir şey yiyemedim iyi hissettiğimde yemeği yiyip uyudum tüm vücudum ağrıyordu. Böyle bir tansiyon düşmesi bebeğe zarar verir mi? Uyandıktan sonra başımın ağrımaya başladığını hissettim hala sersem gibiyim bulantım da var ayrıca.