Merhaba kızlar benim 23 günlük bir kızım var. Sezaryen Doğum yaptım çok şükür Bi ağrım sancım sıkıntım yok. Bundan 7-8 sene önce ben epilepsi tedavisi gördüm 5 sene kadar ilaç tedavisi gördüm daha sonra bütün takiplerinizi yaptırdım ve ilacı kestik 4 sene kadardırda hiçbir sıkıntım yoktu. Ama 4 gün önce uykudan uyandığımda ellerimde kasılma hissettim acile gittim idrar yollarında enfeksiyon çıktı doktor bunun epilepsi yi tetikleyebileceğini söyledi bende korktum hemen eeg çektirdim temiz çıktı tahlilleri falanda temiz çıktı. Doktorum uykusuzluk ve lohusalığında kasılma yapabileceğini epilepsi olmadığını düşünüyorum dedi. Sorum şu ki doğumdan sonra epilepsi hastalığı tekrarlarmı yaşayanınız varmı?