Sksksksks merhaba ben famera kullandım regl günüm 3 günü başladım günde 2 adet kullandım bu süreç içersinde adet olmadan önce d vitamini ve diafol adı altında bir folik asit kullandım yanlız şunu belirtmek isterim benim bir doktorum yumurta takibi yapınca çatlatmaya gerek yok dedi şehir uzak olduğu için tlfnda iletişime geçmiştik 2 ci kontrole gidemediğim için bulunduğum şehirde ki doktorda işimizi şansa bırakmayalım yumurta çatlatma iğnesi yapalım dedi ovitrelle bende o doktoru dinledim ve yaptım Allah’ın izni ile o ay gebe kaldım zaten İnş darısı size biz 33 hafta olduk