Fasulyemibeklerken Kızlar selam 37. Haftama girmiş bulunmaktayım bu hafta tekrar kontrolüm var doktorum çatı muayenesi yapacak fakat bebeğimin dönmemiş sizlerin kaçıncı haftasında döndü bu saatten sonra döner mi 😑
Symazturk Fasulyemibeklerken 33 teyim geçen kontrolde dönmemişti bu hafta dönmüş 38 e kadar yolu var sanırım ben de erken mi döndü tekrar eski haline döner mi diye düşünüyorum 🤔
Fasulyemibeklerken Symazturk inşallah kalır o şekilde cnm valla hiç bu konuda bilgim yok ilk gebelik normal istiyorum toparlanma sürecinden dolayı ama kısmetimiz de sezeryan varsa öyle olur napalım
Symazturk Fasulyemibeklerken ben de aynı sizin gibi düşünüyorum önemli olan bizim ve bebeklerimizin sağlığı sezeryan da olsak canımız sağ olsun 😇