Hilkatkaradagli Seda9507 Ben eşimle aynı rüyayı gördüm enterasan hamilelik öncesi ben 2 kez gördüm o bir kez halen inanamıyorum
Kerime4235 Seda9507 ben iki aylık hamileyim.oglum olacağını görmüştüm sonra bi öğrendikki oğlumuz olacak renkli ultrasonda da gördüğüm gibi
Hiraumut Seda9507 Sağlıklı olsun da ne olursa olsun Kız da erkek te ikisi de evlat sonuçta. RABBİM sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin İNŞAALLAH. Ilk gebelik mi yoksa?
Seda9507 Hiraumut kesinlikle benimde öyle ayrımım yok asla. Ama işte merak ediyorum ciciler almak için severken kızım.veya oğlum diyerek sevmek için 😁 evet ilk bebiş ve biraz geç gelen bebiş
Hiraumut Seda9507 Haklısın cnm. RABBİM size bağışlasın İNŞAALLAH. Dikkat et kendine iş fln yaparken çok ayakta durma cnm🤗
Ebrucolak41 12 haftaya kadar kiz denilmisti 17. Hafta ultrasona guricektim bir gun once ruyamda gordum oglum olucaginii gercektende ruyamda gordugum gibi oldu oglum olucak 🥰
Ozcifci Seda9507 bende bi arkadaşımın oğlu oldgunu görmüştüm orda dedim oğlan diye sonraki rüyalarımda hep kiz görmüştüm
Didemmmmm Seda9507 ben rüyamda cinsiyeti öğrenene kadar sürekli kız çocuğu gördüm ama oğlum olacak inşallah 🙏💙
Neslii01 Seda9507 bende rüyamda hep erkek görüyorum emziriyorum altını temizliyorum yüzünü bile gördüm ama kızım olacak Allah’ın izniyle 😍😍😍