KızlAr içinizi rahatlatmak için hep bu postu atmayı bekledim . Bebeğinin kalbinde parlaklık çıkan arkadaşlar hiç stres olmayın tadını çıkarın gebeliğiniz ben öyle yaptım hemde iki ekojen odak olmasına rağmen 09.07 tarihinde doğurdum ve bebeğim sağlıklı bir bebek umarım içinizi rahatlatmaya yeter 🙏🏻 Testlere çok az güvenin ( detaylı usg hariici) ihtimaller üzerine kendinizi de bebeğinizi de üzmeyin 🤗