Arkadaşlar iyi akşamlar , yarın itibariyle 33 haftalık olucam. İki hafta içinde iki üç defa yarım saat süren adet agrısı gidi bele ve karna vuran ağrım oldu tabi vajima baskıda oluyordu .. ama bugün çok daha farklı hissediyorum daha yoğun ve daha sık ağrıları yasıyorum ve son yarım saattir de vajinamda ciddi bir baskı var ayakta yürrürken sanki nasıl anlatılır bilmiyorum ilk gebeliğim çıkıcak gibi bir acı baskı .. korkmaya başladım açıkcası ve sürekli sağ tarağımda toplanıyor acıtıyor bugün kü kadar sık olmamıştı.