Kızlar 32+2 gunluk gebeyım ikinci gebelıgm ilk gebeliğmdede Boyle düşüyodu Sezeryan ılk dogum mecburen sezeryan olcam ınsallah bunda düşmez dıyodum bundada düşüyor 1 ay önce saglık ocagına gittim plt 108 bindi kadın dogum doktoruma söyledim dahılıye ye git oda hematoloji ye yönlendirme yapar dedi benim gibi plt düşüklüğü yaşayan varmı