Dilekahinzen Gebeyken eline kına yakanınız var mı. Bi zararı olduğunu duydunuz mu. Şuan kına gecesindeyim çok yakasım geldi çok severim 😂 bişey bilen varsa yazabilir mi
Sakvsr Dilekahinzen çok iyi ya yak valla bide benim için kokla arada bi burnuma geliyo kokusu bende çok severim 😇😍