Emel123 Ays0 yarım saatte bir ağrıdan acıdan ağlıyorum. Kolay kolay da canım acıdı dicek insan değilim. Öyle düşün… 34+1 mahvoldum. Sanki 50 haftalık gebeyim. Öyle bir ağırlık!
Fatos-90 Ben de 34+1im. Çok ağırlaştım her yerim ağryor ayaklarım özellikle sağ ayağım şiş 🙄Ama bir de dünden beri tam alt karnımda şiddetli bıçak gibi ağrı oluyorbir saniye falabçn sürüyor ama nefesimi kesiyor resmen 🥺 b yle ağrı yaşayan var mı
eaktr Fatos-90 eveet ben yaşıyorum, yazdım üstte de katta kramp gibi böyle bıçak gibi değişik bi sancı oluyor kasığımda oğlum hareket edince oluyor bazen. Saniyelik ama sonra geçiyor hemen
Ays0 eaktr cocuuumu hareketi gitti kabullenmedi galiba bu haftayı 2 gündür çok az hareket ediyor alışmışım çok boşlukta hissediyorum 😂
Addile Ays0 kaç kiloymuş bebeginiz bizimde 10 gün dedi 33+2 yiz 2bucuk kilo dedi. Benimde çok fazla agrılarm
Ays0 Addile en son 31+3de gitmiştim 32+3 görünüyordu tam 2 kiloydu şuan 34 oldum cuma kontrolüm var ben de merak ediyorum
Addile Ays0 fazla demediler mi 31+5 de 1920 felandı iki üç hafta önde demişti canımızı sıkmştı bi perinatoloji uzmanını gidin felan demişti
Ays0 Addile 31 için fazla ama ultrasona göre 32 o yüzden sorun yok dedi doktorum. Her doktor farklı konuşuyor gerçekten ama 31+5lik bebek 1920 olur çok değil ki niye böyle bir şey dedi hiç anlamadım