Kızlar ilk defa şehir hastahnesinde doktor Ebru Bulut Erdeme gittim 2 gündür ordayız tahliller vs istedi ertesi güne uzadı 🤦♀️ Gebeler randevusuz bir şekilde gidebilir sıra veriyolar , doktor odasına eşinizi almıyorlar içerde başka hastada olabiliyor radyolojide ultrasona gittim görüntüden hiç birsey anlayamadım bebeğimi göremedim diyebilirim doktor odasında ultrasyona bakmadı gerek görmedi 🤷♀️ Bana kalan iki günlük hastahne yorgunluğu 🤦♀️