Burcu-baby Hayaliine bende kızıma Ada ismini düşünüyorım eşim adasu olsun diyor bakalım düşünme aşanmasındayız ☺️ kulağa hoş geliyor
2melekannesi_ Hayaliine güzel söylenişi falan hoş ama anlam olarak bir derinliği olduğunu düşünmüyorum tabiki tercih sizin 🌸
Lulemom Bende düşündüm koymayı ama küs olduğum birisinin kızının ismiydi. Vazgeçtim 😄 ama hoş ben seviyorum
bastille ada ismini duyunca aklıma hep berkay’ın karısının özlem olan adını daha havalı hale getirmek için “özlem ada” olarak söylemesi geliyor. komiğime gidiypr o nedenle.