ebruyusuf Merhaba 36 haftalık hamileyim bebeğim çok az hareket ediyor. ondan önce kıpır kıpır olan bebek şu an günde sadece 1 2 defa hareket ediyor çok az bir şekilde 😔 normalmidir acaba bu durumu yaşayan var mı aranızda bilgi verirseniz sevinirim
Nurssss ebruyusuf bende 36 haftayım ilk günleri 36 nın çok çok az bi kaç hareketi oldu şimdi yine eskiye döndü korkmayın
Aylinsemih ebruyusuf bi doktora görünün derim bence çok az geldi hareketleri bugün biri bisey paylaşmış son zamanlariymis sanırsam 1 hafta doktora gitmemis bebek kordon dolanmış ve kakasini yemiş melek olmuş allah sabır versin o kişiye de çok zor bi durum
merveklyc ebruyusuf 37+1 im dün ben de çok az hissettim normalde kıpır kıpır olan bebek azıcık hareket ediyodu doktora gittim çok şükür bebek iyiydi bugün biraz daha iyi hareketleri güzelce karnını doyur şekerin yoksa biraz tatlı şeyler ye uzan karnına minik minik vur canım artık yerleri daraldığı için olabilir
ebruyusuf Nurssss teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için😊 ilk gebelik iste insan ister istemez tedirginlesebiliyor.
ebruyusuf Aylinsemih bend onu gördüm o yüzden insan kuşku içinde kalıyor. Rabbim sabır versin ona Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah.
Aylinsemih ebruyusuf bence aksatma benmde harketeleri azdı geçen akşam tam 4 saat hastanede kaldım serum nts ilaçlar falan yoksa bebeği alacaklardı allaha şükür iyiyiz
ebruyusuf merveklyc benim karnında çok kötü durumda kaşıntı ve kizariklik çok feci şekilde oluşmuş bide bebeğin hareketleride bu sekil olunca korku girdi icime birazdan hastaneye gidecegim dua edin
ebruyusuf Momandbabyy birazdan hastaneye gidecegim her ihtimale karşı çünkü ben bu kuşkuyla rahat edemem
CananDmrkle ebruyusuf günde en az 10 hareket olması gerekiyor demişti doktorum olmazsa hastaneye gel demişti. Takip edip hastaneye gidin bence
Gizem_34 ebruyusuf tam 36da benimde böyle oldu hareket ediyodu ama minik minik bazi günler miskin oluyo galiba bebişler doktor yeride daraldığı için normal demişti bana
ebruyusuf Gizem_34 sizin gibi kimi öyle söylüyor bana ama ister istemez insanda korku şüphe oluşuyor ben doktora görünmeden icim rahat etmiycek galiba
Nehirimmm06 ebruyusuf canım benim oğlum da az hareket ediyor 36 ya girdiğimden beridir dün acile gittim nst ultrasonda baktılar iyi dediler yarın yine gidicem yine de ihmal etme son haftalarımız