Momandboy 25+5 im🤗 ekim başı inşallah sezeryan olcak ilki sezeryan olduğundan.
Bugun bi iki takım aldım birde zıbın ..öyle elim gittikçe almaya çalışıyorum. Sıcak malum cıkmaya gözüm kesmedi😯 beşiğimz falan var ilk çocuğumdan kalan
Tetenoz aşımı vurundum 2. Doza gerek duymadılar ilk gebeliğimn üstünden daha3 yıl geçtiği için dedi. Doğum parası 400 tl alıcam bebişimin o anki bezini mamasını alırım diye düşünyrm . İlk gebeliğmdeki gibi sütü cok içemyrm bide suyu da 😔bu konuda kötü hssedyrm kendmi ama gitmiyo boğazmdan. En son 2 3 hafta önce 2 kg almıstm bidaha tartılmadım 🤗
Uzun oldu azcık umarım hepsni cvplayablmişimdr😍