Canım ben internetten güzellik merkezlerinde kullanılan gözeneği ittirdikleri aletlerden aldım. İnternetten de videolarını izledim. Gözeneklerimi aşağıdan yukarıya ittiriyorum duştan sonra yapıyorum hem gözeneklerim de açılmış oluyor, içine biriken her şey dışarı çıkıyor. Daha sonra güzelce tonikliyorum. Serum sürüyorum. Gözeneklerim tertemiz haftada 1 bazen 2 haftada bir yapıyorum. O aparatlardan bulamazsan sert bir cisimlede itebilirsin kart gibi vs. Gidip güzellik salonlarında yüksek fiyatlar vermeye gerek yok bence her şey artık elimizin altında 😊