Kubra31 ben suan 22. Haftaya girdim hissediyorum ben biraz daha erken hissettm hatta seyirme gibi.ama doktorum demistiki en net 23 de hissedersin bunalma oylede oluyor.birde ben sadece uzaninca hissediyorum.cunku surekli hareket ettiginde bebektw sallaniyor uyuyormus ama yatinca rahati bozuluyo uyaniyo😊yatinca bi bak o hareket ediyodur bazilarinin karin ici kalinligi fazla oluyor hatta hep derler ki ilk bebekte hissedilmez erkenden.cunku ilk dogumdan sonra inceliyor.